دانلود نمونه سوالات پیام نور تمامی رشته ها
نوک مدادم به ته رسیده و دیوار اتاقم دیگر جایی برای شمردن روزهای بی تو بودن ندارد.یوسف زهرا نمیخواهی بیایی ؟؟؟ 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

دانشجویان رشته ی برق ، طبق وعده ای که به شما داده بودیم ، می توانید نرم افزار ها ی مرتبط با رشته ی خود را در این خبر دریافت کنید
 هديه ي نوروزي باشگاه خبرنگاران به شما مخاطبان گرامي اين خبرگزاري و علاقه مندان به فناوري اطلاعات ويژه برنامه ي صفر و يک است که هر شب تا پايان نوروز 92 پيشکش شما خواهد شد.
صفر و يک برنامه اي تخصصي مخصوص اساتيد ، دانشجويان و طلاب خواهد بود که در ان به بررسي بهترين منابع و نرم افزر هاي رشته ي ها ي مختلف مي پردازد ، اين برنامه از خبر  20 شبکه ي چهار پخش مي شود.
لازم به ذکر است شما بيننده ي گرامي مي توانيد با نظرات سازنده ي خود ما را در راهي که در پيش داريم راهنمايي و کمک کنيد ، کافي است در قسمت نظرات همين خبر پيشنهادات و انتقادات خود را وارد کنيد.
 

 


اما امروز ، به بررسی نرم افزار ها و سایت های مرتبط با رشته ی برق پرداخته ایم ، شما می توانید برنامه های مرتبط با این رشته  را از لینک های زیر دانلود کنید و همچنین با سایت های معرفی شده بیشتر آشنا شوید .


نرم افزار طراحی مدار در رایانه "proteus" :


نرم افزاری برای رسم شماتیک مدار در کامپیوتر و انجام آزمایشات لازم برروی آن برای اطمینان پیدا کردن از صحت کارکرد آنها و همچنین داشتن نموداری از روند کاری مدار ، شاید به جد به توان گفت که  "proteus" یکی از کاربردی ترین نرم افزار های رشته برق است.

برای دریافت  "proteus" اینجا کلیک کنید.

نرم افزاری برای طراحی مدار در تلفن :

every circuit full نرم افزاری است که تلفن همراه شما را به برد مدار تبدیل می کند جالب است که بدانید این برنامه که پیش از این توسط دانشجویان در رایانه مورد استفاده قرار گرفته بود ، توانسته بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند.
  

برای دریافت  "every circuit full" اینجا کلیک کنید.

سایت www.techno-electro.com

سایتی برای دریافت جزوات و کتب منبع رشته ی برق ، علاوه بر این با داشتن انجمن های قوی و فعال برای هر زیر شاخه از رشته ی برق می تواند در رفع مشکلات درسی شما دانشجویان برق بسیار مفید باشد.

درگاه ورودی به سایت www.techno-electro.com

سایت IEEE.org

شاخص ترین مرجع رشته ی برق که می تواند در هرچه بیشتر به روز بودن در این رشته به دانشجویان کمک کند این سایت یک سازمان بین‌المللی حرفه‌ای و ناسودبر است. خواست این مؤسسه کمک به پیش‌برد فناوری به طور گسترده و حوزه‌های وابسته به مهندسی برق و کامپیوتر و هم‌چنین زمینه‌های وابسته به طور خاص است. این مؤسسه دارای بیش از ۴۰۰ هزار نفر عضو در ۱۶۰ کشور جهان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بسته ی نرم افزاری رشته ی برق + دانلود ,
[ یک شنبه 4 فروردين 1392 ] [ 17:44 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
  • نور زهرا
  • بیا 2 اینجا